5. DAN
Zadnji dan. Čakal nas je še orijentacijski pohod. Bili smo v manjših skupinah, skupaj smo bili tisti, ki smo preko celega tedna imeli isto temo. Vodja doma je vsaki skupini dala navodila in pripomočke. Skupine so štartale z 10 minutnim zamikom. S pomočjo kompasa, zemljevida in navodil smo opravili krožno pot, na kateri smo reševali naloge s področja, ki smo ga ta teden spoznavali. Na poti so bile tudi žive kontrolne točke, na zadnji so bile naše učiteljice. Uspelo nam je - v dom smo se vrnili vsi v predvidenem času.
Do kosila smo si čas krajšali z družabnimi igrami. Kmalu po kosilu je prispel naš avtobus. Utrujeni, a zadovoljni smo se podali na pot domov.
4. DAN
Danes smo se kar tri skupine odpravile v Piran. Pot smo v glavnem prehodili peš, malo pa smo se peljali tudi z avtobusom. Ogledali smo si Muzej školjk. Bilo je res zanimivo, vredno ogleda - priporočamo vsakemu, ki obišče Piran. Po malici smo si ogledali Akvarij Piran. Morski svet je res čaroben. Sprehodili smo se po ozkih piranskih ulicah in obrežju. Posneli smo nekaj zanimivih fotografij. Skupina Gospodarski pomen morja je danes spoznavala Izolo.
V popoldanskem delu smo v domu imeli kratkočasne delavnice - šivanje dišečih vrečk, sestavljanje mobilov iz storžev in skupinske zabavne igre. Pred večerjo smo skupine predstavile svoje celotedensko delo.
Po večerji je sledila tombola, kasneje pa druženje, nekateri pa so, kot že vse večere do sedaj, igrali odbojko. Večer smo zaključili razigrani. Pred nami je bila še zadnja noč v CŠOD Burja.
3. DAN
In že je bila tu sreda. Po jutranjih opravilih (telovadbi, zajtrku, pospravljanju sob) smo v meglenem jutru odšli novim doživetjem naproti. Fotografi smo se peš podali v krajinski park Sečoveljske soline, kjer smo si ogledali solinske bazene, značilne hiške solinarjev in muzej solinarstva z zanimivo maketo. V trgovinici smo si lahko kupili solne izdelke, poskusili pa smo tudi čokolado s solnim cvetom. Na poti nazaj smo fotografirali lepote narave. Popoldne smo si ogledai film Poletje v školjki, ki je bil posnet prav tam, v Sečoveljskih solinah. Starejši del Sečoveljskih solin, ki sega vse do meje s Hrvaško, smo na kolesih obiskali fantje, ki se ukvarjamo z razdaljami, utripi in kalorijami. Skupina Gospodarski pomen morja je malo peš, malo pa z avtobusom odšla v Piran. Dekleta, ki imamo temo zavarovana območja narave, pa smo danes v Strunjanu obiskale Divjo plažo, Mesečev zaliv, Strunjanski križ in soline v Strunjanskem zalivu, kjer smo si ogledale tudi film o zgodovini Strunjana.
Popoldne nas je obiskal naš ravnatelj. Z njim smo imeli delavnico, v kateri smo se seznanili s pomenom znanja oživljanja. Ravnatelj nam je praktično predstavil temeljne postopke oživljanja in uporabo defibrilatorja. Nato smo oživljanje na lutkah poskusili tudi mi.
Dan se je zaključil z uro sprostilnih dejavnosti - igranjem odbojke, pinkponka, kart, poslušanjem glasbe, klepetanjem...
2. DAN
Zbudili smo se v megleno jutro in takoj je sledila kratka jutranja telovadba na igrišču. Odšli smo na zajtrk in nato pospravili sobe, saj je sledilo ocenjevanje. Vsaka skupina se je posvetila svoji dejavnosti, nekateri na nogah, nekateri na pedalih, nekateri pa po vodi. Ob 13. 30 je sledilo kosilo in kratek prosti čas. Do 16. smo nadaljevali delo po skupinah. Oblekli smo se v kostume in veselo praznovali pustovanje. Zmagala je skupina Briški samostan. Vsem sodelujočim v tekmovanju maškar so učiteljice podelile nagrade. Sledila je večerja, za tem pa smo se odpravili v Portorož na sladoled. Kdor ni želel, je lahko ostal na igrišču. Ko smo končali z večernimi aktivnostmi, smo se pripravili na spanje in na naslednje dogodivščine.
1. DAN
Osmošolci smo danes, 20. 2. 2023, okrog 11. ure prispeli v CŠOD Burja v Seči. Namestili smo se v sobe in odšli na predstavitev delovnega tedna. Po kosilu smo se razdelili v skupine, v katerih bomo cel teden opravljali projektno delo. Začele so se prve dejavnosti.
1. skupina: SKOZI FOTOGRAFSKI OBJEKTIV
Spoznali smo kriterije kakovostne fotografije, portreta in preslikav. Slikali smo sončni zahod, morje in ostalo pokrajino.
2. skupina: GOSPODARSKI POMEN MORJA
Najprej smo šli k morju, kjer smo se spoznali in za sprostitev drug drugega zmasirali. Vsak je pobral en kamen in si ga shranil. Nato smo se odpravili proti muzeju na prostem (Forma viva) in se sprehajali med kamnitimi skulpturami različnih umetnikov. Ob kratki zgodbici, ki smo si jo morali v mislih predstavljati, smo "zakopali" naše skrbi. Po odmoru so nam čas krajšale igre za boljše sodelovanje.
3. skupina: RAZDALJE, SRČNI UTRIPI IN KALORIJE
Šli smo na sprehod. Učili smo se o zemljevidih. Izmerili smo prehojeno razdaljo. Dobili smo posebne ure, s katerimi bomo opravili meritve premaganih razdalj (hoja, kolesarjenje, veslanje), srčnega utripa, porabljenih kalorij.
4. skupina: ZAVAROVANA OBMOČJA NARAVE OB MORJU
Ob igrah s čutili smo spoznavali sebe in naravo.
Po zaključku delavnic je sledila večerja. Jedli smo hrenovke, maslen krompir in solato. Nato smo imeli prosti čas, ki smo ga preživeli ob športnih in družabnih igrah na svežem zraku.



















































































