Domače branje
Domače branje je obvezna šolska dejavnost, s katero učenci razvijajo sposobnost branja, razumevanja in vrednotenja književnih besedil.
Programe domačega branja učencem predstavimo septembra.
3. a, 3. b
1. Kajetan Kovič: Maček Muri
2. Slovenska živalska pravljica po lastni izbiri
3. c
1. Slovenska ljudska pravljica po lastni izbiri
2. Primož Suhodolčan: Učenci izbirajo med: Živalskimi novicami, Ti kanta požrešna, Stara muha, dobra juha in podobnimi.4. a
1. Desa Muck: Anica ali Christine Nöstlinger: Franceve zgodbe
2. Nataša Konc Lorenzzuti: Kakšno drevo zraste iz mačka ali Društvo starejših bratov
3. Vid Pečjak – Drejček in trije Marsovčki4. b, c
1. Christine Nöstlinger - Mini gre na morje, Mini se zaljubi, Mini ima talent, Mini in tatvina… (november)
2. Nataša Konc Lorenzzuti: Kakšno drevo zraste iz mačka ali Društvo starejših bratov (februar)
3. Vid Pečjak – Drejček in trije Marsovčki (maj)5. a, b
1. Dim Zupan: Hektor, izbrana knjiga iz zbirke
2. Roald Dahl: Čarli in tovarna čokolade – skupno branje v nadaljevanjih
3. Slovenske ljudske pravljice in pripovedke
4. Pesniška zbirka po izbiri učenca – avtorji Kajetan Kovič, Tone Pavček, Bina Štampe Žmavc ali Miroslav Košuta6. r
1. France Bevk: Črni bratje, Tonček, Mali upornik, Grivarjevi otroci, Tatič …
2. Ljudske pravljice drugih narodov
3. Primož Suhodolčan: Košarkar naj bo ali Kolesar naj bo7. r
1. Eduard Petiška: Stare grške bajke
2. Tone Partljič: Hotel sem prijeti sonce ali Slišal sem, kako trava raste
3. Nina Mav Hrovat: Orientacisti – Škorpijonov pik8. r
1. Anton Tomaž Linhart: Županova Micka
2. Knjiga slovenskega mladinskega pisatelja po izbiri
3. Tone Pavček: Majnice, fulaste pesmi9. r
1. Sodobna mladinska povest ali roman po lastni izbiri
2. Ivan Cankar: črtice
3. Vinko Möderndorfer: Romeo in Julija iz sosednje urice