Intranet

CŠOD Bohinj

15.05.2024

1. DAN:
Letos smo se sedmošolci odpravili v CŠOD Bohinj, kjer bomo izkusili šolo v naravi tik ob Bohinjskem jezeru. Po skoraj triurni vožnji smo prispeli v nedavno obnovljen dom, zato smo bili navdušeni nad prostornimi in lepo opremljenimi sobami ter skupnimi prostori. Po okusnem kosilu je ena skupina kljub dežju raziskovala Triglavski narodni park, druga skupina pa je spoznavala preživetje v naravi. Poskusili smo filtrirati vodo in zakuriti ogenj. Večer smo zaključili s sprehodom do vasi Ribčev Laz.

2. DAN:
Dan smo začeli z jutranjim sprehodom in zajtrkom. Po ocenjevanju sob smo delo nadaljevali v dveh skupinah. 7. a je z večjim kanujem zaplul po jezeru in s pomočjo različnih poskusov raziskoval vodo Bohinjskega jezera. 7. b pa se je vkrcal na manjše kanuje in se seznanil z osnovami kanuizma. Popoldne smo izkoristili za učenje nordijske hoje po sprehajalnih poteh ter spoznavanje Triglavskega narodnega parka. Večer smo preživeli v zabavnem druženju in plesu.

3. DAN:
V nov dan smo vstopili z opazovanjem Bohinjskega jezera v tišini.
Sledil je aktiven dan. 7. b se je odpravil kolesarit do Bohinjske Bistrice, popoldne pa smo se učili osnov nordijske hoje ter se kljub dežju sprehodili po gozdu. 7. a je do kosila veslal po jezeru in spoznaval osnove kanuizma. popoldne pa raziskoval različne ekosisteme. Pester dan se je zaključil z astronomskim večerom.

4. DAN:
Pregovorno deževno bohinjsko vreme nas je spremljalo ves dan. Kljub temu smo raziskovali vodo Bohinjskega jezera, se preizkusili v orientaciji in lokostrelstvu, raziskovali ekosisteme ter spoznavali osnove preživetja v naravi. Zadnji večer smo imeli pravi cirkus, saj smo se preizkusili v žongliranju, vožnji z monokolesom, miselnih igrah in akrobatskem vrtenju krožnikov. Lepo nam je bilo, saj so se med nami stkala prava prijateljstva.

5. DAN:
Zadnji dan našega bivanja na Gorenjskem smo urili veščino vztrajnosti. Kljub dežju smo ves dopoldan vztrajno hodili in si ogledali enega najznamenitejših slapov v Sloveniji, slap Savica. Pogled na mogočen slap je poplačal naš trud. Po obilnem kosilu in podelitvi priznanj za najčistejšo sobo (tokrat so zmagali fantje) smo se polni vtisov z deževne Gorenjske srečno vrnili v sončna Brda.

Fotografije

Šola eTwining

Smo člani najbolj živahne izobraževalne skupnosti v Evropi.