8. teden: 11. - 15 maj 2020
SLO
1. ura: Nikalnica NE – SDZ str. 53, 54, 55 - Prepiši priponko in reši 1. in 2. nalogo
2. ura: Vejica – SDZ str. 55, 56 – preberi opomnike in reši naloge
3. ura: Vejica – SDZ str. 57 – reši naloge in napiši po dve povedi za vsak primer opomnika (6 povedi) . Povedi pošlji učiteljici.
4. ura: Vaje – SDZ str. 58
5. ura: Preveri svoje znanje SDZ str. 60, 61, 62
MAT
1. ura: OBSEG LIKA - To znam, že nekaj veljam – SDZ str. 111, nal. 1, 2, 3
2. ura: OBSEG LIKA – preberi Učenost je modrost in oglej si PPT (v priponki) in reši 5. in 6. nalogo na str 114, 115
3. ura: OBSEG LIKA – 7. 8. 9. naloga str. 115, 116. Dodatna naloga (kdor želi) 13, 14 na str. 117
4. 4.ura: OBSEG LIKA – 10. 11. naloga str.117. Izmeri in izračunaj obseg svoje postelje. Pošlji učiteljici.
NIT
Ponovi SNOVI IN NJIHOVE LASTNOSTI v učbeniku na str. 82 – 95
Oglej si vse o snoveh na linku:
https://eucbeniki.sio.si/nit5/1325/index.html
Klikni na kazalo in poglej naslove:
- Koliko snovi – trdne in tekoče
- Koliko snovi – plini
- Kako gosto
Ne pozabi na UČIMSE.SI
DRU
NOVI VEK – Preberi prvi odstavek v SDZ str. 116
Poglej in raziskuj:
- Link do zanimive spletne strani na kateri so teme in igre iz snovi, ki smo se je pri dru že učili oz. se je še bomo. Glejte poglavja iz zgodovine http://egradiva.gis.si/web/egradiva-os
- Link o iznajdbah v novem veku http://tasadruzba.blogspot.com/p/novi-vek.html
GOS – Dejavnost – sešij copate
LUM – Copata kot navdih (uporabi kombinirano likovno tehniko)
Navodila za LUM in GOS so v priponki.
TJA
Oglej si rešitve nalog iz učbenika in delovnega zvezka v Google dokumentu REŠITVE – 7. teden: https://docs.google.com/document/d/1CM4D9rRla9x9S93m-BCsiWGF-3MfNzvCj50k...
Prva ura:
Učna ura ocenjevanja znanja 4. in 5. učne enote »v živo« v treh skupinah po navodilih učiteljice, ki jih le-ta objavi v Spletni učilnici in pošlje preko Komunikacije v eAsistentu.
Druga ura:
- Učbenik, stran 68:
Preko ponovnega poslušanja izštevanke ponovi besede, s katerimi poimenuješ morske živali, ki si jih že narisal in napisal v zvezek. Poskusi ob posnetku izštevanko sam povedati, ob tem pa uporabi primerno mimiko oziroma gibe.
Novo besedišče in izgovorjavo lahko vadiš tudi preko sledeče zvočne PPT predstavitve: Under the sea.pptx.
- Naloga 2:
Poslušaj zvočni posnetek in ustno reši nalogo – povej, ali trditve držijo, ali ne držijo. Nato v zvezek zapiši povedi, ki so resnične glede na sliko v učbeniku, in se začnejo s strukturo There is / are …, kot v primeru: There are two octopuses.
- Delovni zvezek, stran 56: Reši obe nalogi.
Tretja ura:
- Učbenik, stran 69, naloga 1:
Poslušaj zvočni posnetek dialoga, nato pa ga še glasno preberi. Dialog si prepiši v zvezek, zraven pa si dopiši še prevode. Podčrtaj z rdečo barvo tam, kjer se pojavita besedi WAS in WERE.
How was the aquarium? = Kako je bilo v akvariju?
Great! = Super!
There were eels! = Tam so bile jegulje!
Yuck! I don’t like eels! = Fuj! Ne maram jegulj!
Nick doesn’t like sharks! = Nick ne mara morskih psov!
No, I don’t, and there was a big hungry shark! = Ne, ne maram jih, in tam je bil en velik moski pes!
Kot lahko opaziš iz prevodov, uporabljamo besedi WAS in WERE, ko opisujemo neko dogajanje v preteklosti. WAS uporabljamo, ko opisujemo nekaj v ednini, WERE pa v množini. V zvezek si zapiši naslednja dva primera:
There WAS a / one shark. = Tam je bil en morski pes.
There WERE three dolphins. = Tam so bili trije delfini.
- Delovni zvezek, stran 57: Reši obe nalogi. Pomagaj si tudi z okvirčkom »Remember!«.
GUM
NAVODILA ZA DELO - V tem tednu rešujete preverjanje znanja. V kolikor boste imeli kakšno vprašanje se slišimo v spletni učilnici. V priponki je delovni list s skladbico ter z nalogami za analizo. Naloge oddajte kot zapiske v spletno učilnico.
ŠPO
V tem tednu boste spoznali, kako se naš organizem odziva na napor ter kako si izmeriti srčni utrip. Poleg tega boste ponovno izvajali športni izziv - samotestiranje.
Izpolnjeno tabelo in odgovore na vprašanja oddate v spletno učilnico konec tedna (petek/sobota).
Izbirni predmet - ITALIJANŠČINA
Pozdravljeni učenci!
V eAsistentovi spletni učilnici XOOLTIME so navodila za delo ter učno gradivo.
Oglasite se mi lahko tudi v eAsistentu, kjer je v rubriki komunikacija odprt kanal
ter preko sporočil v eAsistentu.
Izbirni predmet - ŠPORT
Pozdravljeni,
V naslednjem tednu se boste pri NPŠ ukvarjali s košarko. Za vas sem pripravil nekaj vaj s katerimi boste izboljšali svoje košarkarske spretnosti. Kar morate narediti je to, da si en dan v tednu vzamete nekaj časa in poskusite izvesti spodaj opisane vaje. Za izvedbo lahko uporabite katerokoli vrsto žoge. Ko boste vaje izvajali, naredite kakšno sliko ali kratek video in mi ga oddajte v spletno učilnico ali zasebno, v kolikor bo imel kdo težave z oddajanjem v spletni učilnici. To bo služilo kot potrdilo za opravljeno nalogo v tem tednu.
Veselo na delo.
7. teden 4. - 8. maj 2020
SLJ
Velika začetnica
TOREK SDZ str.47,49 reši brez zadnje
SREDA SDZ str.50, 51 Preberi priponke (roza)
Dodatna naloga SDZ str. 52
ČETRTEK in PETEK Napiši doživljajski spis z naslovom
POČITNICE MALO DRUGAČE
V prvem delu povzemi ves teden. V drugem pa izpostavi podrobneje en dogodek. Spomni se postopka za pisanje spisa.
Oddal ga boš po dogovoru z učiteljico.
MAT
Geometrijski liki in telesa
PONEDELJEK SDZ str.104 in 105 reši
TOREK SDZ str.106,107 (viola obarvano besedilo)
Preriši slike likov in teles ter prepiši definicije in pojme ob likih.
ČETRTEK SDZ str.108 in deljenje reši
PETEK SDZ str.109 reši
Dodatne naloge SDZ str. 109 nal. 12,13,17 in druge
Ne pozabi na naloge v Učim se.
NIT
Snovi
TOREK
Prelistaj in preberi vsebino na povezavi, linku I učbeniki
https://eucbeniki.sio.si/nar6/971/index.html
SREDA
Dejavnost: doma poišči tri embalaže z nevarno snovjo.
Poslikaj ali preriši embalažo in znak za nevarnost.
Napiši, kaj je notri, kje je shranjena in kako ravnamo s to snovjo.
Napiši kako ukrepamo v primeru nesreče s prisotnostjo te nevarne snovi.
Zapis pošlji učiteljici v kanal NIT.
PETEK
Reši naloge v spletni učilnici.
DRU
Srednji vek
PONEDELJEK SDZ str.112
SREDA SDZ str.113
ČETRTEK SDZ str. 114,115
Podrobna navodila za delo so v priponki.
Reši naloge na Učim se.
GOS
Vzdrževanje tekstilnih izdelkov
U str. 66 -70 preberi
Dejavnost: bodi prisoten pri pranju, sušenju in mogoče likanju perila. Naštej dve pravili pri vsakem procesu, ki jih moraš upoštevati po mnenju tvoje mame, babice, očeta, navodil…Naredi zapis.
LUM
Prostorsko oblikovanje – gradovi
Izdelaj srednjeveški grad iz gradiva, ki se nahaja v hiši ali okolici hiše. K delu lahko povabiš tudi brate in sestre, če se dolgočasijo. Fotografijo pošlji v kanal LUM.
TJA
Oglej si rešitve nalog iz učbenika in delovnega zvezka v Google dokumentu REŠITVE – 6. teden: https://docs.google.com/document/d/1vaNP_ehaSEuqaP8klcEYHiEhDT2sG_YNWJRY...
Prva ura:
- Učbenik, strani 64 in 65, WOLF!:
Poslušaj zvočni posnetek zgodbe v stripu, nato pa besedilo večkrat preberi (tiho in glasno). Če katere besede ne razumeš, jo lahko zapišeš v kanal našega razreda v Komunikaciji, da si bomo lahko tam med seboj vsi skupaj pomagali prevesti ali razložiti.
Ustno odgovori na vprašanja, tako da bodo odgovori v celih povedih.
*Če želiš, se lahko posnameš na spletni strani https://vocaroo.com/, povezavo do svojega posnetka pa mi pošlješ preko eAsistenta (v sporočilu, Komunikaciji ali Spletni učilnici).
What time does Sami get up?
What does Sami have for breakfast?
Does Sami like watching the sheep?
What does he shout?
Is there a wolf in picture 3 or picture 6?
What are the men doing in picture 7?
What happens at the end?
What's Sami doing in picture 8?
Is Sami bored in picture 8?
- Delovni zvezek, strani 54 in 55:
Vse naloge poskušaj samostojno rešiti ob pomoči zgodbe v stripu v učbeniku.
**Stran 54, nalogi 2 in 3: Rešeni nalogi poslikaj in mi pošlji preko eAsistenta (v sporočilu, Komunikaciji ali Spletni učilnici).
Druga ura:
- Vzemi si čas za ponovitev in utrditev učne snovi te učne enote ter pripravo na ocenjevanje znanja, preglej in dopolni zapise v zvezku in reši še vse tiste naloge, ki jih nisi uspel v prejšnjih tednih.
- *Če želiš, lahko rešuješ tudi interaktivne vaje v spletnem portalu Young Explorers 2, le da namesto okvirčka “Media Centre” (ki ga uporabljamo za poslušanje zvočnih posnetkov in gledanje video posnetkov), izbereš okvirček “Activities”.
Tretja ura:
- Učbenik, stran 68:
Začeli bomo z novo učno snovjo UNDER THE SEA (POD MORJEM) – naslov nove učne enote si zapišeš čez dve vrstici v zvezek.
- Naloga 1, CHANT:
Oglej si slike vodnih živali in poslušaj izštevanko ter poskusi prikazati živali z mimiko oziroma gibi. Po večkratnem poslušanju večkrat tudi sam izgovori besede, ki označujejo živali na slikah. Nato si pod naslovom nove učne enote izpiši besede za živali, ob njih pa živali tudi nariši. Zraven besed za živali si lahko zapišeš tudi prevode: CRABS (raki), SHARKS (morski psi), OCTOPUSES (hobotnice), STARFISH (morske zvezde), TURTLES (morske želve), EELS (jegulje), SEAHORSES (morski konjički), DOPHINS (delfini).
*Če želiš, lahko napišeš in narišeš še kakšno morsko žival, ki jo poznaš in jo znaš poimenovati v angleščini.
NPŠ
Pozdravljeni,
v naslednjem tednu se boste pri NPŠ ukvarjali z odbojko. Za vas sem pripravil nekaj vaj za zgornji in spodnji odboj, s katerimi boste izboljšali svoje odbojkarske spretnosti. Kar morate narediti je to, da si en dan v tednu vzamete nekaj časa in poskusite izvesti spodaj opisane vaje. Za izvedbo lahko uporabite katerokoli vrsto žoge, le da ni pretežka. Ko boste vaje izvajali, naredite kakšno sliko ali kratek video in mi ga oddajte v spletno učilnico ali zasebno, v kolikor bo imel kdo težave z oddajanjem v spletni učilnici. To bo služilo kot potrdilo za opravljeno nalogo v tem tednu.
Veselo na delo.
GUM
Ponavljanje in utrjevanje:
- petje pesmic iz mape (po lastnem izboru),
- analiza notnega zapisa (izbereš eno izmed pesmi, ki smo jo v šoli analizirali),
- urejanje mape z delovnimi listi ter ilustriranje ob pesmicah.
ŠPO
V 7. tednu imate v programu vaje za spodnji odboj. V mesecu maju boste tudi vsak teden 3x izvajali izbrane vaje za razvoj moči in v tabeli beležili svoje rezultate v sklopu športnega izziva (samotestiranje). Tabelo boste konec tedna (petek, sobota) oddali v spletno učilnico.
Izbirni predmet ITALIJANŠČINA
V eAsistentovi spletni učilnici XOOLTIME so navodila za delo ter učno gradivo.
Oglasite se mi lahko tudi v eAsistentu, kjer je v rubriki komunikacija odprt kanal
ter preko sporočil v eAsistentu.








