TEDEN 8: 11. maj – 15. maj 2020
OCENJEVANJE – razpored je v Komunikaciji na Oglasni deski
NARAVOSLOVNI DAN – v ponedeljek, 11. maja: Naravne in kulturne znamenitosti Brd - Moj domači kraj
Navodila so v priponki. Izdelek fotografiraj in oddaj v spletno učilnico k predmetu DRU.
SLJ
●(4 ure) Lyman Frank Baum: Čarovnik iz Oza, berilo str.138. – 141.
Poslušanje besedila, branje, odgovori na vprašanja 1. – 5. pisno, v zvezek. Fotografiraj in oddaj v spletno učilnico.
KDOR ZMORE: Odgovori na vprašanja 6. – 13. pisno, v zvezek.
https://www.radovednih-pet.si/vsebine/rp4-slk-sdz-osn/
Nadaljuj z branjem knjig za BRALNO ZNAČKO. Potrudi se, da zaključiš do konca maja.
MAT
●(2 uri) Ustno ocenjevanje znanja
●(2 uri) Masa in deli celote:
-Masa in deli celote – DZ str. 19., 20., nal. 1.,2. KDOR ZMORE: DZ str. 20., nal. 3.
-Masa in deli celote – DZ str. 21., nal. 4., in str. 22., nal. 9.
KDOR ZMORE: DZ str. 21., 22., nal. 5. – 8. in Znam za več str. 71.
DZ str. 21 fotografiraj in oddaj v spletno učilnico.
LUM
●(2 uri)
Risba s črnim flomastrom: Stara briška hiša (na fotografiji ali v vasi). Pozorno jo opazuj in nariši čim več podrobnosti. Fotografiraj in oddaj v spletno učilnico.
DRU
●(1 ura ) Kaj je kulturna dediščina, DZ str. 102.-103. nal. 1.
Preglej interaktivno gradivo z multimedijsko vsebino Radovednih pet https://www.radovednih-pet.si/vsebine/rp4-dru-sdz-osn/#
NIT
●( 3 ure)
Ocenjevanje znanja: Izdelek iz kartona
Navodila dobiš v Sporočila na dogovorjeni dan ocenjevanja.
DODATNI POUK
Učenje dela z računalnikom. Delo na eAsistentu za učence: komunikacija z učiteljicami in sošolci preko Sporočil in Kanalov ter delo v spletni učilnici XOOLTIME.
Reševanje zahtevnejših nalog pri posameznih predmetih pod oznako KDOR ZMORE.
TJA
PRVA URA: (samo 4. b; 4.a - če želite, ker vam ura odpade zaradi dneva dejavnosti)
Danes boš poslušal/a in bral/a zgodbico v stripu na str. 52-53.
Pred poslušanjem si oglej besede in povedi na povezavi, da boš zgodbici lažje sledil/a:
https://docs.google.com/document/d/1SD3ysdgM1R4AHT-jBAXfpieSkqRQQpmC8Bt_...
Nato sledi zgodbici v U. Če do posnetkov ne moreš dostopati, lahko prisluhneš posnetku na tej povezavi:
https://drive.google.com/file/d/1plKnx2R7iG0qifCBkwUj77XFY9pnsK0P/view?u...
Reši naloge v DZ na str. 44 in preveri rešitve:
https://docs.google.com/document/d/1taIzeDqa4kjclomaudf2L5598jlOvkJXG3Hz...
** Dodatna naloga; kdor želi: DZ, str. 45
DRUGA URA:
Srečali se bomo v živo, da še ustno preverim, ali snov razumete. Sledite objavam v eAsistentu za morebitne spremembe in dodatna navodila:
4. a: sreda ob 11.00 (Skype)
4. b: četrtek ob 10.00 (Vid Arnes)
Pred srečanjem reši še kratko preverjanje. Rešuj sam/a, brez pomoči, kakor da bi šlo za pravo preverjanje: https://forms.gle/Qp9q4nTA5V1hGEz46
GUM
V tem tednu rešujete preverjanje znanja. V kolikor boste imeli kakšno vprašanje se slišimo v spletni učilnici. V priponki je delovni list s skladbico ter tabela z nalogami za analizo. Naloge oddajte kot zapiske v spletno učilnico.
ŠPO
V tem tednu boste spoznali, kako se naš organizem odziva na napor ter kako si izmeriti srčni utrip. Poleg tega boste ponovno izvajali športni izziv - samotestiranje.
Izpolnjeno tabelo in odgovore na vprašanja oddate v spletno učilnico konec tedna (petek/sobota).
N2I - NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMET ITALIJANŠČINA
V eAsistentovi spletni učilnici XOOLTIME so navodila za delo ter učno gradivo. Oglasite se mi lahko tudi v eAsistentu, kjer je v rubriki komunikacija odprt kanal ter preko sporočil v eAsistentu.
IL COMPLEANNO DI LUCA
Še enkrat poslušajte besedilo/libro, pagina 38 in 39 (cd 13).
Poslušajte pesmico/libro, pagina 43 (cd 14): TANTI AUGURI.
Kdor želi, si lahko prepiše pesmico v zvezek in zraven tudi kaj nariše.
DZ, stran 43 (samo vabilo)-dopolni vabilo:
Data-zapiši datum, ko boš praznoval/a svoj rojstni dan
Ora-zapiši, ob kateri uri boš praznoval/a (Primer: alle 15.00=ob)
Indirizzo-domači naslov
Ti aspetto! (pričakujem te)
Spodaj dodaj podpis
NŠP
V tem tednu se boste pri NŠP ukvarjali s košarko. Za vas sem pripravil nekaj vaj s katerimi boste izboljšali svoje košarkarske spretnosti. Kar morate narediti je to, da si en dan v tednu vzamete nekaj časa in poskusite izvesti spodaj opisane vaje. Za izvedbo lahko uporabite katerokoli vrsto žoge. Ko boste vaje izvajali, naredite kakšno sliko ali kratek video in mi ga oddajte v spletno učilnico ali zasebno, v kolikor bo imel kdo težave z oddajanjem v spletni učilnici. To bo služilo kot potrdilo za opravljeno nalogo v tem tednu.
TEDEN 7: 4. maj – 8. maj 2020
OCENJEVANJE – razpored je v Komunikaciji na Oglasni deski
KULTURNI DAN – PTICE NAS POVEZUJEJO – v okviru projekta BRDA DOBIJO KRILA (v torek, 5. maja)
Iz različnih materialov izdelaš ptico (lahko tudi več) in okrasiš okna, živo mejo, vrt… Obesi, postavi, fotografiraj, pošlji. Navodila so v priponki.
SLJ
●(4 ure) Vsak dan je kaj novega
-DZ str.110 .-111. – Oglej si uvodno stran in ustno odgovori na Cofova vprašanja.
Čemu beremo in poslušamo novice in kaj izvemo o njih?, DZ str.112. – 113., nal. 2.,3. (pomagaj si s SSKJ na spletu)
-DZ, str. 114. – 115., nal. 4.- 7.
-DZ, str. 116. – 117. nal. 10. -12.
-DZ, str. 118., nal. 14., (pomagaj si s str. 119.) Fotografiraj in oddaj v spletno učilnico.
KDOR ZMORE: nal. 13. in str. 119., Dopolni in pomni
Nadaljuj z branjem knjig za BRALNO ZNAČKO. Potrudi se, da zaključiš do konca maja.
MAT
●(4 ure) Merjenje mase
Merske enote spoznavaj čim več s praktičnim delom pri mami v kuhinji. Stehtaj sestavine, ki jih potrebuje pri kuhanju in peki.
-Enote za maso – gram, dekagram str. 14,15, nal. 1.-3.
-Enote za maso – kilogram, DZ str.16,17, nal. 1.- 4.
-Enote za maso – tona, DZ str. 18., nal. 1.- 3.
-Merjenje mase, Znam za več, str. 70., nal. 1., 2. KDOR ZMORE, Znam za več, str. 70., nal. 3.
UTRJEVANJE: Priloga - Pisno množenje in deljenje – vsak dan 2 računa pisnega množenja in dva računa pisnega deljenja.
Znam za več, str. 70 fotografiraj in oddaj v spletno učilnico.
DRU
●(2 uri ) Preteklost živi z nami
-Preteklost, sedanjost, prihodnost, Raziskovanje preteklosti DZ str. 98. nal. 1 in 99., nal. 1.
KDOR ZMORE: Preglej interaktivno gradivo z multimedijsko vsebino Radovednih pet.
-DZ, str. 100.- 101., nal. 2
Fotografiraj in oddaj v spletno učilnico str. 99. in 100.-101.
NIT
●(2 oz. 3 ure)
-Odpadno embalažo lahko ponovno uporabimo, U str. 93. – 94. , nal. 1. - 3. Fotografiraj tehnični izdelek in oddaj v spletno učilnico. (Naloge pod točkami 4.,5. in 6. ostanejo za delo pri LUM 19.5.)
KDOR ZMORE: Spletni DZ Radovednih pet, str. 73, nal. 1. (prašiček)
DODATNI POUK
Učenje dela z računalnikom. Delo na eAsistentu za učence: komunikacija z učiteljicami in sošolci preko Sporočil in Kanalov ter delo v spletni učilnici XOOLTIME.
RAZREDNA URA
Vzdrževanje medsebojnih stikov. Izmenjava mnenj, izkušenj in informacij o učenju na daljavo.
TJA
PRVA URA:
Poslušaj/Preberi besedilo v okvirčkih 1-4 v učbeniku na str. 50-51.
V zvezek napiši naslov BROUGHTON CASTLE in si izpiši naslednje besede:
a castle (grad)
at the top (na vrhu)
a suit of armour (oklep)
a fireplace (ognjišče)
upstairs (zgoraj; po stopnicah navzgor)
downstairs (spodaj; po stopnicah navzdol)
Reši nalogi v DZ na str. 42 nato pa preveri še rešitve:
https://docs.google.com/document/d/1taIzeDqa4kjclomaudf2L5598jlOvkJXG3Hz...
DRUGA URA:
Najprej ponovi besedišče 4. enote, tako da v DZ na str. 70 z nalepkami dopolniš slikovni slovar. Ne pozabi, da moraš besede najprej prepisati.
Nato reši kviz na spodnji povezavi, da vidim, kako ti gre snov 3. enote. Rešuj sam/a, kakor da bi šlo za ocenjevanje: https://forms.gle/TjzoUhvJrQmMaGVn9
N2I - NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMET ITALIJANŠČINA
Pozdravljeni učenci!
V eAsistentovi spletni učilnici XOOLTIME so navodila za delo ter učno gradivo. Oglasite se mi lahko tudi v eAsistentu, kjer je v rubriki komunikacija odprt kanal ter preko sporočil v eAsistentu.
Navodila so tudi v priponki.
GUM
Ponavljanje in utrjevanje:
- vse pesmice iz notnega zvezka (analiza notnega zapisa, branje ritma z ritmičnimi zlogi, branje tonov, petje s toni, petje z besedilom),
- urejanje mape z delovnimi listi ter ilustriranje ob pesmicah
ŠPO
ODBOJKA – vaje za spodnji odboj.
V mesecu maju boste tudi vsak teden 3x izvajali izbrane vaje za razvoj moči in v tabeli beležili svoje rezultate v sklopu športnega izziva (samotestiranje). Tabelo boste konec tedna (petek, sobota) oddali v spletno učilnico. Navodila in tabele so v priponki.
NŠP
V naslednjem tednu se boste pri NŠP ukvarjali z odbojko. Za vas sem pripravil nekaj vaj za zgornji in spodnji odboj, s katerimi boste izboljšali svoje odbojkarske spretnosti. Kar morate narediti je to, da si en dan v tednu vzamete nekaj časa in poskusite izvesti spodaj opisane vaje. Za izvedbo lahko uporabite katerokoli vrsto žoge, le da ni pretežka. Ko boste vaje izvajali, naredite kakšno sliko ali kratek video in mi ga oddajte v spletno učilnico ali zasebno, v kolikor bo imel kdo težave z oddajanjem v spletni učilnici. To bo služilo kot potrdilo za opravljeno nalogo v tem tednu.
Veselo na delo.








