9. teden (18.–22. 5.)
Najprej si poglej rešitve učnega lista o tvorni in trpni povedi, ki so v priponki, in naredi popravo.
Ta teden bomo spoznali še zadnjo besedilno vrsto.
Vijoličen DZ – PROŠNJA: str. 38–43, nal. 1.–11. Nalogo 12. reši tisti, ki želi.Popravljeno besedilo v 11. nalogi prepiši v zvezek, ga poslikaj in do petka, 22. 5., pošlji v spletno učilnico XOOLTIME.
Do petka, 22. 5., napiši in v spletno učilnico oddaj tudi svojo zadnjo tedensko nalogo – URADNO PROŠNJO. Navodila in kriterij za ocenjevanje dobiš v priponki (SLJ9_uradna prošnja_navodila in kriterij_9. teden).
Naslednji teden se vidimo v šoli. Ne pozabite, da vas čaka ustno ocenjevanje znanja.
Za kakršna koli vprašanja ali pomoč sva učiteljici slovenščine na voljo preko eAsistenta ali na e-mail:
metka.colja-petelin@guest.arnes.si
marjetka.zavrtanik@guest.arnes.si
8. teden (11.–15. 5.)
Naprej si poglej rešitve učnega lista o Kaplanu Martinu Čedermacu, ki so v priponki, in naredi popravo.
Ne pozabi na analizo Kosovelove pesmi (skupni dokument) do petka, 15. 5.
Povezava do skupnega dokumenta:
1. skupina: https://docs.google.com/document/d/1LAQOUuhXV_wWG4ijE6apkuwTdMiWWcJCwep7vJnNP4E/edit?usp=sharing
2. skupina:
https://docs.google.com/document/d/1Uw5blntPbjOU_se-e9sENRrp1QXwojFPLNiGSjnLsxA/edit?usp=sharing
3. skupina: https://docs.google.com/document/d/1dqadxOWzqHgtsmWvEjRX08k9ux6bIbEFUQkoeUdwR68/edit?usp=sharingTa teden bomo spoznali sopomenske stavke.
Oranžen DZ: TVORNI IN TRPNI STAVEK, str. 39–46, nal. 1.–18. (brez 8.).
2., 3., 6. in 7. nalogo reši, kdor želi.S pomočjo pravil v DZ (modro obarvana) si oblikuj zapis v zvezek.
Nato reši še učni list, ki je v priponki (SLJ9_tvorne in trpne povedi_učni list_8. teden), in slike rešitev do petka, 15. 5., pošlji v spletno učilnico XOOLTIME.
Za kakršna koli vprašanja ali pomoč sva učiteljici slovenščine na voljo preko eAsistenta ali na e-mail:
metka.colja-petelin@guest.arnes.si
marjetka.zavrtanik@guest.arnes.si
7. teden: 4. 5. - 7. 5. 2020
Naprej si poglej rešitve učnega lista o Kosovelovi pesmi Kons: 4, ki so v priponki, in naredi popravo.
Odpri skupni dokument svoje skupine in v prostorček pri svojem imenu do petka, 15. 5., napiši analizo Kosovelove pesmi. Pred tem dobro preberi navodila.
Povezava do skupnega dokumenta:
1. skupina: https://docs.google.com/document/d/1LAQOUuhXV_wWG4ijE6apkuwTdMiWWcJCwep7vJnNP4E/edit?usp=sharing
2. skupina: https://docs.google.com/document/d/1Uw5blntPbjOU_se-e9sENRrp1QXwojFPLNiGSjnLsxA/edit?usp=sharing
3. skupina: https://docs.google.com/document/d/1dqadxOWzqHgtsmWvEjRX08k9ux6bIbEFUQkoeUdwR68/edit?usp=sharingZadnji predstavnik obdobja med obema vojnama je France Bevk.
V berilu za 9. razred preberi odlomek iz njegovega romana Kaplan Martin Čedermac.
Najprej si v zvezek prepiši snov iz priponke (SLJ9_Kaplan Martin Čedermac_zapis v zvezek_7. teden).
Oglej si odlomek iz filma Kaplan Martin Čedermac, v katerem je zajeto, kar je tisto nedeljo duhovnik povedal svojim vernikom (glej od 6. do 10. minute):
https://www.youtube.com/watch?v=TmactcgpED8&t=579sV zvezek odgovori na vprašanja z učnega lista (SLJ9_Bevk_Kaplan_učni list_7. teden). Nalogo, ki je obarvana modro, reši tisti, ki želi oz. zna.
Rešitve nalog oz. odgovore na vprašanja poslikaj in pošlji v spletno učilnico XOOLTIME do petka, 8. 5. Če ti ne uspe, pošlji na mail svoji učiteljici.
TOREK, 5. 5., srečanje v živo ob 10. uri.
Za kakršna koli vprašanja ali pomoč sva učiteljici slovenščine na voljo preko eAsistenta ali na e-mail:
metka.colja-petelin@guest.arnes.si
marjetka.zavrtanik@guest.arnes.si
6. TEDEN (20. 4. – 24. 4.)
Naprej si poglej rešitve učnega lista o Kosmačevi noveli Gosenica, ki so v priponki, in naredi popravo.
Naslednji predstavnik obdobja med obema vojnama je Srečko Kosovel.
V berilu za 9. razred preberi Kosovelovo pesem KONS: 4.
Najprej si v zvezek prepiši snov iz priponke (SLJ9_Kosovel_Kons4_zapis v zvezek_6. teden).V zvezek odgovori na vprašanja z učnega lista (SLJ9_Kosovel_Kons4_učni list_6. teden). Naloge, ki so obarvane modro, rešijo tisti, ki želijo oz. znajo.
Rešitve učnega lista poslikaj in pošlji v spletno učilnico XOOLTIME do petka, 24. 4. Če ti res ne uspe, pošlji na mail svoji učiteljici.
Kdor želi več:
Na spodnjih povezavah si poglej kratko predstavitev Kosovelovega življenja, Kosovelovo sobo v Sežani, ki bi si jo morali letos ogledati, ter druge zanimivosti.
https://eucbeniki.sio.si/slo9/2405/index5.html
http://lu-sezana.si/kosovelova-soba/ (oglej si GALERIJO)
https://sl.wikipedia.org/wiki/Kosovelova_pot
Če te je Kosovelova pesem navdušila, lahko na spodnji povezavi prebereš še druge integrale/konse: https://sl.wikisource.org/wiki/Integrali_%2726Naj vas spomniva, da se v torek, 21. 4., ob 10. uri dobimo v živo.
Za kakršna koli vprašanja ali pomoč sva učiteljici slovenščine na voljo preko eAsistenta ali na e-mail:
metka.colja-petelin@guest.arnes.si
marjetka.zavrtanik@guest.arnes.si
5. teden (14.–17. 4.)
Naprej si poglej rešitve učnega lista o Gradnikovi pesmi Sinu, ki so v priponki, in naredi popravo.
Naslednji predstavnik obdobja med obema vojnama je Ciril Kosmač.
V berilu za 9. razred (imaš ga doma) preberi odlomek iz Kosmačeve novele Gosenica.
Najprej si v zvezek prepiši snov iz priponke (SLJ9_Kosmač_Gosenica_zapis v zvezek_5. teden).V zvezek odgovori na vprašanja z učnega lista (SLJ9_Kosmač_Gosenica_učni list_5. teden). Naloge, ki so obarvane modro, rešijo tisti, ki želijo oz. znajo.
Rešitve učnega lista poslikaj in pošlji v spletno učilnico XOOLTIME do petka, 17. 4. Če ti res ne uspe, pošlji na mail svoji učiteljici.
Kdor želi več: S pomočjo spleta poišči kakšno zanimivost iz Kosmačevega življenja in jo v našem kanalu v eAsistentu deli z ostalimi.
Za kakršna koli vprašanja ali pomoč sva učiteljici slovenščine na voljo preko eAsistenta ali na e-mail:
metka.colja-petelin@guest.arnes.si
marjetka.zavrtanik@guest.arnes.si








