8. teden: 11. 5. - 15. 5. 2020
Učenci s tedenskim delo zaključijo najpozneje do petka, 15. 5. 2020. Če učenci morda še niso oddali dela za pretekle tedne, mi slike zapisov v zvezku pošljejo s sporočilom v komunikaciji eAsistenta. Pri oddaji slike v Xooltime izberete 11. 5. 2020, ne glede na dan na katerega oddajata nalogo.
SREČANJE V ŽIVO: petek, 15. 5. 2020
6. a: ob 10. uri
6. b: ob 11. uriUčenec:
• Oglej si video razlago za ta teden na povezavi; https://drive.google.com/file/d/1r3fZR3FTCfIqu9L31e23vjXdrwpgeZIc/view
• zapis, iz priponke Primerjava klimogramov, v zvezku nadaljuj pod naslovom iz prejšnjega tedna – PODNEBNI DEJAVNIKI;
• pod zapis preriši tabelo (NE TISKAJ), ki je v priponki Primerjava klimogramov. Dopolni jo s podatki, ki jih prebereš iz klimogramov Murska Sobota in Vojsko.KOTIČEK ZA RADOVEDNE
Če te morda zanimajo vremenski pojavi ali podnebje, je spodaj nekaj povezav, ki te bodo morda zanimale.ARSO vremenska napoved: http://vreme.arso.gov.si/napoved/Ljubljana/graf
Radarska slika padavin za Slovenijo: https://www.arso.gov.si/vreme/napovedi%20in%20podatki/radar.html
Uradna spletna stran Agencije Republike Slovenije za okolje: http://www.meteo.si/met/sl/
Slovenski lovec na tornade in nevihte Marko Korošec (intervju): https://www.rtvslo.si/tureavanture/novice/marko-korosec-lovec-na-tornade-ze-najmanjsa-napaka-je-lahko-usodna/385828
7. teden: 4. 5. - 7. 5. 2020
Učenci s tedenskim delo zaključijo najpozneje do petka, 8. 5. 2020. Če učenci morda še niso oddali dela za pretekle tedne, mi slike zapisov v zvezku pošljejo s sporočilom v komunikaciji eAsistenta. Pri oddaji slike v Xooltime izberete 4. 5. 2020, ne glede na dan na katerega oddajata nalogo.
SREČANJE V ŽIVO: petek, 8. 5. 2020
6. a: ob 8. uri
6. b: ob 9. uriUčenec:
• V zvezek zapiši velik naslov PODNEBNI DEJAVNIKI (lahko ga polepšaš s svojimi ilustracijami)
• Oglej si video razlago na spodnji povezavi. Ker je veliko novih pojmov, si video lahko ogledaš tudi dvakrat
• Povezava do video razlage: https://drive.google.com/open?id=1kApAgEWo65UhzpWkj0wf2deVmYCzAndz
• V zvezek narediš zapis s pomočjo priponke Podnebni dejavniki zapis
• Izberi si en dan v tednu in opazuj vreme čez dan. Vreme na kratko opiši in nariši vremenski znak, ki prikazuje opisano vreme.KOTIČEK ZA RADOVEDNE
Na spodnjih povezavah je še nekaj več o podnebnih spremembah in globalnem segrevanju ozračja. Ogled ni obvezen, ampak zgolj, če te teme zanimajo.Globalno segrevanje: https://www.youtube.com/watch?v=uGkIG50NQOs
Globalno segrevanje: https://www.youtube.com/watch?v=HkJyHcu__Bk
Podnebne spremembe: https://www.youtube.com/watch?v=VWOHVc7G-UI
6. TEDEN: 20. 4. - 24. 4. 2020
Ker imajo učenci 6. razredov za petek, 24. 4. 2020, predviden kulturni dan, za ta teden ni novih navodil. V priponki so vprašanja za utrjevanje in ponavljanje snovi, ki smo jo obravnavali v preteklih tednih. Učenci lahko na vprašanja odgovarjajo ustno ali zapišejo odgovore v zvezek. Urnik ustnega ocenjevanje bodo učenci prejeli v eAsistentu.
5. teden: 14. – 17. 4. 2020
Učenci s tedenskim delo zaključijo najpozneje do petka, 17. 4. 2020. Če učenci morda še niso oddali delo za pretekle tedne, mi slike pošljejo s sporočilom v komunikaciji eAsistenta.
Za vsa vprašanja, komentarje in predloge sem dosegljiva preko eAsistenta.
SREČANJE V ŽIVO: petek, 17. 4. 2020
6. a: ob 10. uri
6. b: ob 11. uriUčenci bodo natančna navodila in povezavo do videokonference prejeli s sporočilom v eAsistentu.
Učenec:
• Reši preverjanje znanja v spletni učilnici Xooltime;
• reši vaji 7 in 8, ki sta v priponki ter ju dodaj v svojo Zbirko vaj za 6. razred.
Če učenec nima možnosti natisniti vajo, jo enostavno prepiše na list papirja, reši ter doda v Zbirko vaj.Zbirko vaj bodo učenci oddali v tednu 20. – 24. 4. 2020 v avli šole pri glavnem vhodu, vsak dan med 8. in 11. uro.








