4. TEDEN: 6. 4. - 10. 4. 2020
Ponedeljek:
1. SKUPINA:
1. Preveri rešitve nalog iz U, str. 36:
https://docs.google.com/document/d/1eD4Jl-YYJLoOCVs19MZUAW5l8G9Pzp3aoFtF...
2. Ponovi besedišče iz besedil You and your body (U, str. 32) in Healthy eating habits (DZ, str. 28), nato pa reši nalogo na povezavi, da preverim tvoje znanje: https://forms.gle/hBScik3WpEaKkkrd6
3. Pojdi v eAsistenta za učence. V orodni vrstici na levi strani, klikni na ‘Spletna učilnica’. V XOOLTIME orodju izberi okvirček ‘TJA 9. r.- 1. skupina’ in odgovori na tam zastavljeno vprašanje.
2. SKUPINA:
1. Preveri rešitve vaj iz prejšnjega tedna:
- rešitve vaj iz učbenika:
https://docs.google.com/document/d/18qCv4-WpO06U-0FcdFRYGEE2nzuK-L1OX_Lt...
- rešitve vaj iz DZ:
https://www.mladinska.com/_files/32062/Project_4th_edition_Workbook_4_an...
2. Za preverjanje snovi reši v DZ: str. 32/1a, 1b. Vajo 1b reši v zvezek. Obe vaji mi poslikaj in mi ju do konca tedna pošlji preko Komunikacije - Sporočila na eAsistentu.
3. Preberi besedilo v DZ str. 28 in reši pripadajoče vaje 1,2,3.
*Po želji lahko rešiš še interaktivni kviz na sledeči povezavi:
https://www.quizizz.com/join/quiz/57f7431abb3986f607850157/start?from=so...3. SKUPINA:
Navodila za delo in sporočila učiteljice so objavljena tudi v spletni učilnici eAsistenta!
Poglej si rešitve nalog iz učbenika v Google dokumentu REŠITVE – 3. teden: https://docs.google.com/document/d/1-BH-eLWzzT6jwwHKJxSQZb-9bMxovxFf0ikh....
*Obvestilo glede naloge iz prejšnjega tedna:
Učno snov iz zvezka pod naslovom ARE YOU A HEALTHY EATER? mi prosim poslikaj ali poskeniraj in pošlji preko eAsistenta na način, ki ti je najlažji (lahko preko sporočila, komunikacije ali spletne učilnice).
*V tem tednu bomo imeli tudi prvo srečanje “v živo” oziroma “online” srečanje. Na srečanju se bomo pogovorili o našem delu na daljavo do sedaj, o morebitnih nejasnostih glede učne snovi in preverjanju znanja v prihodnjih dveh tednih, predvsem pa o nalogi 2, v učbeniku na strani 36, ki ste jo opravili v aplikaciji Padlet – “My diet for a typical day” (https://padlet.com/s_remzgar/j4dkyol6c2g0). Prosim, če prej poslušaš opise načinov prehranjevanja svojih sošolcev, nato pa se pripraviš na dajanje nasvetov in predlogov, kot je nakazano v nalogi 3d (učbenik, stran 36). Navodila za dostop do spletne povezave našega srečanja kot tudi dan in uro vam bom pravočasno posredovala v začetku tega tedna preko Komunikacije in Spletne učilnice v eAsistentu!Četrtek:
VSE SKUPINE:
*Zvočni posnetki za U, str. 37: https://elt.oup.com/student/project/level4/unit03/audio?cc=si&selLanguag....1. U, str. 37/ nal.4a in 4b:
V zvezek zapiši naslov PROBLEMS AND TREATMENTS. Poslušaj posnetek nal. 4a. Izpiši izraze iz prvega stolpca (1-10) in jim dopiši izraze iz drugega stolpca (a-j), kot je napisano v nal. 4b.
2. U, str. 37/nal. 5: Ustno odgovori na vprašanja v nalogi.
3. U, str. 37/nal 6a: Poslušaj zvočna posnetka in ustno odgovori na vprašanji.
4. U, str. 37/nal:
V zvezek zapiši naslov AT THE DOCTOR’S in prepiši obe tabeli (za oba pacienta). Večkrat poslušaj, dokler ne dobiš vseh podatkov.
5. U, str. 37/nal.7a:
V zvezek zapiši začetke povedi v prvem stolpcu (1-8), ki jih dopolniš z izrazi v drugem stolpcu (a-h).
*Dodatno: Naloga 7b: Če želiš, si izbereš en primer s sliko (1-4) in v zvezek zapišeš dialog med zdravnikom in pacientom, glede na težavo, ki jo ima pacient in ki je predstavljena na sliki. Za vzorčno besedilo naj ti bo zvočni posnetek iz naloge 6a.Petek:
VSE SKUPINE:
1. Najprej ponovi prejšnjo snov v DZ, str. 29: nal. 6 (uporabi CD na koncu DZ); nal. *7, če želiš. Preveri rešitve: https://www.mladinska.com/_files/32062/Project_4th_edition_Workbook_4_an....
2. U, str. 72/ nal. 1a in 1b (*Zvočne posnetke za vsa slušna besedila na tej strani dobiš na sledeči povezavi): https://elt.oup.com/student/project/level4/unit06/audio?cc=si&selLanguag...
Oglej si slike in ustno odgovori na vprašanje v nal. 1a. Preberi besedilo in ustno reši nal. 1b. V zvezek si zapiši naslov GENERATION GAP: PROBLEM PAGE in si izpiši in prevedi morebitne neznane besede.
3. U, str. 72/nal. 2:
Nal. 2a: V zvezek napišeš le rešitve (številko praznega prostorčka v besedilu in ustrezno črko manjkajoče povedi). Poslušaj zvočni posnetek besedila in si preglej rešitve.
*Dodatno, kdor želi: V besedilu PROBLEM PAGE imaš 4 primere težav 4 različnih najstnikov. Za vsakega izmed njih poskusi v zvezek napisati eno poved, v kateri povzameš bistvo njihovega problema, nato pa še za vsakega povzemi v eni povedi nasvet, ki mu ga Melanie ponudi.
3. TEDEN: od 30. 3. do 3. 4. 2020
Skupina1:
Ponedeljek:
1. Preveri rešitve iz U/str. 33, 34, 40:
https://docs.google.com/document/d/1eD4Jl-YYJLoOCVs19MZUAW5l8G9Pzp3aoFtFOkQbwTs/edit?usp=sharing
2. Pripravi se kakor za ustno preverjanje znanja in obširneje odgovori na vprašanje What’s a healthy lifestyle and what’s an unhealthy lifestyle? What should and what shouldn’t we do to stay healthy? Pri tem uporabi čim več novega besedišča iz zapiskov v zvezku in iz besedila You and your body (U, str.32). Vadi na glas. Vaše znanje bom preverila ‘v živo’.Četrtek:
1. U, str. 36
- V zvezek prepiši naslov Looking after yourself.
- Preberi/Poslušaj besedilo iz nal. 2 in ustno odgovori na vprašanja iz nal. 1 a, b.
- Poslušaj besedilo iz nal. 3 in v zvezek napiši ustrezne rešitve za nal. a-c. Besedilo lahko poslušaš večkrat:
https://elt.oup.com/student/project/level4/unit03/audio?cc=si&selLanguage=enPetek:
1. DZ, str. 28/nal.1-3: reši vse naloge
2. Podčrtaj si ključne besede, ki jih najdeš na tej povezavi, in jim poišči prevode (v slovarčku na koncu DZ ali v spletnem slovarju pons):
https://docs.google.com/document/d/1JebmVVZMLjnmqg4qCO68T1dFCa-YwsfJJ923mpMElwI/edit?usp=sharing
Rešitve nalog v DZ preveri sam/a: https://www.mladinska.com/_files/32062/Project_4th_edition_Workbook_4_an...
Cilj je, da znaš obnoviti besedilo, tako da uporabiš čim več novega besedišča.
2. skupina:
Ponedeljek:
1. Najprej preveri rešitve vaj iz prejšnjega tedna:
- rešitve vaj iz učbenika:
https://docs.google.com/document/d/1le7xCFIZTPdiypqtha2bolAMnm57YcvpiKrcjfqjyKY/edit?usp=sharing
- rešitve vaj iz DZ:
https://www.mladinska.com/_files/32062/Project_4th_edition_Workbook_4_an...
2. V zvezek napiši naslov RELATIVE PRONOUNS in prepiši snov iz istoimenskega ppt-ja iz povezave: https://drive.google.com/file/d/1qtBepde0lYSHYTuRuKbOHw4-VA8Vyze9/view?usp=sharing
3. V zvezek reši vaje iz U str. 33/4a, 6a,b in 7a. Vajo 4b naredi samo ustno.
4. *Če želiš, lahko rešiš še interaktivne vaje na sledeči povezavi:
http://www.focus.olsztyn.pl/en-relative-pronouns-who-which-that-exercise...
Četrtek:
1. Ponovi oziralne zaimke. Delovni zvezek, str. 25: reši vajo 2, 3a (posnetek poišči na CD-ju na koncu tvojega DZ) in vajo 4. Rešitve preveri na povezavi:
https://www.mladinska.com/_files/32062/Project_4th_edition_Workbook_4_an...
2. V zvezek napiši naslov RELATIVE CLAUSES in prepiši istoimenski ppt:
https://drive.google.com/file/d/1iLt7kkY9XGDA2E3Mro4pGo5kgX6nZ53u/view?usp=sharing
3. V zvezek reši vaji 6 in 7 iz U str. 35. V DZ pa reši celo stran 27. Posnetek za vajo 6a poišči na CD-ju na koncu tvojega DZ. Rešitve vaj iz DZ preveri na povezavi iz prve točke.
4. *Če želiš, lahko rešiš še interaktivno vajo v zvezi z modalnim glagolom should / might:
https://www.englishexercises.org/makeagame/viewgame.asp?id=5609Petek:
1. V zvezek napiši naslov ARE YOU A HEALTHY EATER?
2. Učbenik, str. 36:
- poslušaj posnetek, ki ga najdeš na sledeči povezavi:
https://elt.oup.com/student/project/level4/unit03/audio?cc=si&selLanguag...
- V zvezek reši vajo 1a.
- Prepiši izraze iz okvirčka (vaja 3a) in jih prevedi v slovenščino s pomočjo spletnega slovarja Pons: https://sl.pons.com/prevod
*Če želiš, besede iz vaje 3a uporabi v samostojnih povedih.
- V zvezek reši vajo 3a, 3b in 3c.
- Reši vajo 2: V zvezek napiši 6-8 povedi o svojih prehranjevalnih navadah za običajen šolski dan ali dan med vikendom.
3. *Po želji lahko rešiš še U str. 36/1b: napišeš svoje mnenje o prehranjevalnih navadah najstnikov iz današnjega posnetka.3. SKUPINA:
Navodila za delo in sporočila učiteljice so objavljena tudi v spletni učilnici eAsistenta!
Poglejte si rešitve nalog iz učbenika v Google dokumentu REŠITVE – 2. teden: https://docs.google.com/document/d/1nShIY0qsCyGRq1fbTn2CK1Epnhr0JZIS1RBOgJ0Eb7o/edit?usp=sharing
Ponedeljek:
- Učbenik, stran 33:
V zvezek si zapiši naslov RELATIVE PRONOUNS in prepiši ter dopolni povedi v zelenem okvirčku v sklopu nalog 3a, b in c. Preberi še razlago v delovnem zvezku na strani 78 (“Povzetek slovnice” – Oziralni zaimki). Reši in v zvezek zapiši še primere iz nalog 4a, 4b, 6a, 6b in 7a.
- Delovni zvezek, stran 25:
Reši vse naloge na tej strani, pri 3a. nalogi, ki je slušna pa zvočni posnetek poslušaj s pomočjo CD-ja, ki ga imaš vloženega na zadnji platnici delovnega zvezka. Nato si preveri rešitve na sledeči povezavi: https://www.mladinska.com/_files/32062/Project_4th_edition_Workbook_4_an...
- *Po želji lahko rešiš še interaktivne vaje na sledeči povezavi:
http://www.focus.olsztyn.pl/en-relative-pronouns-who-which-that-exercise...
Četrtek:
- Učbenik, stran 35:
V zvezek si zapiši naslov RELATIVE CLAUSES in prepiši, dopolni ter dopiši povedi v zelenem okvirčku v sklopu nalog 5a in b. Preberi še razlago v delovnem zvezku na strani 78 (“Povzetek slovnice” – Oziralni odvisnik). Reši in v zvezek zapiši še primere iz nalog 6 in 7.
- Delovni zvezek, stran 27:
Reši vse naloge na tej strani, pri 6a. nalogi, ki je slušna pa zvočni posnetek poslušaj s pomočjo CD-ja, ki ga imaš vloženega na zadnji platnici delovnega zvezka. Nato si preveri rešitve na sledeči povezavi: https://www.mladinska.com/_files/32062/Project_4th_edition_Workbook_4_an...
- *Dodatno: Ponovi še učno snov modalnih glagolov SHOULD in MIGHT ter nato reši interaktivne vaje na sledeči povezavi:
https://www.englishexercises.org/makeagame/viewgame.asp?id=5609
Petek:
- Učbenik, stran 36:
*Zvočne posnetke za vsa slušna besedila na tej strani dobiš na sledeči povezavi: https://elt.oup.com/student/project/level4/unit03/audio?cc=si&selLanguag...
Nalogi 1a in b: Preberi in poslušaj besedilo ARE YOU A HEALTHY EATER? in v zvezek zapiši ravno tak naslov ter tvori cele povedi glede na vprašanja v nalogi 1a, nato pa v treh povedih izrazi svoje mnenje za način prehranjevanja vseh treh oseb.
Nalogi 3a in b: Poslušaj zvočni posnetek in v zvezek zapiši imena oseb in izraze, ki so pri osebah omenjeni. Vse izraze iz okvirčka si še enkrat izpiši, jih s pomočjo (spletnega) slovarja prevedi in *po želji uporabi v samostojnih smiselnih povedih (vsak izraz uporabi v svoji povedi).
*Po želji: Naloga 3c: Ponovno poslušaj posnetek in si za vsako osebo izpiši vsaj en nasvet, kot v primeru.
Naloga 2: v 6-8 povedih opiši svoj način prehranjevanja za običajni šolski dan ali dan med vikendom. Tudi tokrat se bomo poslužili aplikacije “Padlet”, na spletni povezavi https://padlet.com/s_remzgar/j4dkyol6c2g0, le da besedila ne bomo zapisali, temveč posneli, tako da se bomo lahko eden drugega poslušali. Za snemanje zvoka v tej aplikaciji si oglejte nazoren video posnetek, ki ga je ustvaril nek slovenski učitelj angleščine za svoje učence:
Padlet – uporaba, vodič za učence (https://www.youtube.com/watch?v=AVUxQRm-KYQ&feature=youtu.be). Lahko pa se posnamete tudi preko aplikacije “Vocaroo” (https://vocaroo.com/), ki je zelo preprosta za uporabo. Ko se končate snemati, posnetek preprosto shranite in delite ali prilepite na drugo spletno stran, v tem primeru na Padlet. Ne pozabite se podpisati. Zraven lahko seveda priložite še kakšno sliko svoje najljubše hrane ali pijače ;)
- Delovni zvezek, stran 28:
Reši vse naloge na tej strani. Nato si preveri rešitve na sledeči povezavi https://www.mladinska.com/_files/32062/Project_4th_edition_Workbook_4_an...
- *Po želji lahko rešiš še interaktivni kviz na sledeči povezavi:
https://www.quizizz.com/join/quiz/57f7431abb3986f607850157/start?from=so...
2. TEDEN: od 23. 3. do 27. 3. 2020
Pozdravljeni, učenci. Upamo, da ste vsi v redu in da pridno delate za šolo. Ker se zavedamo, da je težko slediti tovrstnemu načinu dela, vam sporočamo, da se vam ni potrebno preveč obremenjevati, če vam ne uspe vsega narediti. Potrudite se, da za vsako snov naredite, kolikor le morete, da boste na tekočem. Predvsem se potrudite, da naredite vse naloge v U in DZ. Srečno!
ponedeljek:
1. SKUPINA:
- Ponovi rabo oziralnih zaimkov THAT, WHO, WHICH (preberi in prepiši ključne informacije iz DZ na str. 78, točki 3.1 in 3.2). Oglej si video z dodatno razlago.
- Reši naloge:
U, str. 33/nal. 4. a, 6. a. Nalogo 4 v celoti prepiši v zvezek, nalogo 6 naredi ustno.
DZ, str. 25 in 27 (Rešitve sproti preveri tukaj: rešitve DZ )
- Do konca tedna pretipkaj sestavka, ki si ju moral/a napisati prejšnji teden (NPZ) in mi ju pošlji na naslov tamara.klanjscek-savli@guest.arnes.si
2. SKUPINA:
- V zvezek do konca prepiši nove besede iz besedila You and your body (U, str. 32). Najdeš jih na povezavi besedišče .
- Te besede uporabi v samostojnih povedih.
- Do konca tedna pretipkaj sestavka, ki si ju moral/a napisati prejšnji teden (NPZ) in mi ju pošlji na naslov: tjasa.rotar-komel@guest.arnes.si
3. SKUPINA:
- V DZ reši naloge na str. 64 (Revision), in sicer vse razen 8, nato pa reši še naloge na str. 66 (Extra) in nal. 5 na str. 67. Ko končaš, si rešitve nalog preveri na sledeči povezavi: rešitve DZ
- Učbenik, str. 32, nal. 1a in b:
V zvezek si zapiši nov naslov UNIT 3: HEALTH AND SAFETY, nato pa manjši naslov PARTS OF THE BODY. Glede na sliko v učbeniku zapiši v zvezek besede delov telesa za oranžne številke 1-14. Nato poslušaj zvočni posnetek in v zvezek zapiši drugi del delov telesa, ki so označeni z modrimi številkami 1-18. Zvočni posnetek dobiš na povezavi: posnetek
- Besedišče za dele telesa ponovi tudi z reševanjem nal. 1a, 1b na str. 24 v DZ.
- Nal. 2a in b:
Preberi besedilo YOU AND YOUR BODY in razmisli o nasvetih, ki jih besedilo vsebuje. Izrazi svoje mnenje o tem, kateri nasvet se ti zdi najbolj uporaben in zakaj, ter to zapiši preko aplikacije Padlet, ki jo najdeš na sledeči povezavi: padlet- Do konca tedna pretipkaj sestavka, ki si ju moral/a napisati prejšnji teden (NPZ) in mi ju pošlji na naslov s.remzgar@gmail.com.
četrtek: (vse skupine)
- U, str. 40, nal. 1a, b, c:
Oglej si slike ob besedilu SPORTS EVENTS in reši nal. 1. Poslušaj zvočni posnetek besedila in ga dopolni z ustreznimi meseci/letnicami. Zvočni posnetek dobiš na povezavi: posnetek
- Nal. 2a: V zvezek zapiši naslov SPORTS EVENTS in prepiši tabelo ter jo dopolni.
- Nal. 3: Poslušaj zvočni posnetek in ustno odgovori na vprašanji.
- Premisli o tem, kateri športni dogodek v Sloveniji se ti zdi najpomembnejši in ga opiši v najmanj 6-8 povedih. Svoj zapis objavi na aplikaciji Padlet, tokrat na naslovu padlet skupina 3. (1. skupina objavi svoje zapise na padlet skupina 1) Ob svojem zapisu pripni še videoposnetek, ki prikazuje opisani športni dogodek. Ne pozabi se podpisati.
2. skupina: svoje zapise mi pošljite kar na mail: tjasa.rotar-komel@guest.arnes.si
petek: (vse skupine)
- U, str. 34: Preberi in poslušaj zgodbo v stripu SWEET SUE HAS THE LAST LAUGH. Zvočni posnetek dobiš na povezavi: posnetek
- Ustno odgovori na vprašanji nal. 1. V zvezek si zapiši naslov SHOULD / MIGHT in prepiši ter dopolni povedi v zelenem okvirčku nal. 2/str. 35. Preberi še razlago v DZ na str. 78 (Povzetek slovnice). Reši in v zvezek zapiši še primere iz nalog 3, 4 in 8a.
- DZ, str. 26: vse naloge (preveri rešitve: rešitve )
SPOROČILO ZA UČENCE UČITELJICE TAMARE:
Naslednji teden se bomo dobili ‘online’, da preverim, kako vam kaj gre. V ta namen, mi, prosim, pošlji tvoj email naslov (lahko tudi tvojo telefonsko številko, če nimaš svojega naslova), kamor ti bom poslala povezavo za srečanje v živo in navodila za delo. Piši na tamara.klanjscek-savli@guest.arnes.si
SPOROČILO ZA UČENCE UČITELJICE TJAŠE:
Prosim, če mi sporočite vaše e-mail naslove (ali telefonske številke, če nimate maila). Mi se zaenkrat še ne bomo dobili ‘on-line’. Če imate kakršnokoli vprašanje, pa mi lahko pišete na mail: tjasa.rotar-komel@guest.arnes.si
Smo na vezi. Ostanite zdravi.
SPOROČILO ZA UČENCE UČITELJICE TJAŠE:
Vse učence 3. skupine (učiteljica Sara) bi prosila, če mi lahko na naslov s.remzgar@gmail.com sporočite svoj elektronski naslov, da se bomo dogovorili za način dela v prihodnje, ki bo nekoliko drugačen kot do sedaj. Hvala!
1. TEDEN; od 16. 3. do 20.3. (vse skupine)
1. Odprite sledeči povezavi:
https://www.ric.si/mma/N111-241ANG-3-1/2011062209574133/ (naloge NPZ iz leta 2011 – redni rok)
https://www.ric.si/mma/N131-241-3-1/2013062110093460/ (naloge NPZ iz leta 2013 – redni rok)Posnetke slušnega razumevanja najdeš na spodnji povezavi:
https://www.ric.si/preverjanje_znanja/predmeti/ostali_predmeti/201112090...
Poišči in klikni na povezavi posnetek za slušno razumevanje (mp3) – za leti 2011 in 2013 - redni rok, da preneseš posnetek na svoj računalnik.2. Reši vse naloge, vključno s pisnim sestavkom. Odgovore lahko zapisuješ v zvezek, pisna sestavka pa obvezno zapiši na poseben list, ki ga prineseš k pouku in ga oddaš učiteljici.
3. Rešitve preveri na sledeči povezavi (Navodila za vrednotenje – leto 2011):
https://www.ric.si/mma/N111-241ANG-3-2/2011062209571299/Po želji lahko rešuješ NPZ-je iz drugih šolskih let.








