Intranet

1. - 4. teden

4. TEDEN: 6. 4.- 10. 4. 2020

6.A

Ponedeljek: 
1.    Preglej rešitve za U/ str. 53 in popravi morebitne napake.
https://docs.google.com/document/d/1AhyStpvVzX5SR8_U-6N9GZJTlC39R5ElzuFO...
2.    Reši nalogo ‘Prepositions of place’ na https://learningapps.org/.
3.    U, str. 53/nal. 5a: Oglej si sliko, poslušaj posnetek in v zvezek napiši, kateri predmet ustreza številki na sliki.
https://elt.oup.com/student/project/level1/unit05/audio?cc=si&selLanguag...
4.    **Dodatna naloga (po želji): U, str. 53/nal. 5b: Za vsako stvar sedaj v zvezek napiši, kje se nahaja. 

Torek:
1.    DZ, str. 43/nal. 8: Napiši odgovore, ki veljajo za pouk angleščine.
2.    Na glas ponovi odgovore na petkova vprašanja iz 3. tedna (What’s your room like? What furniture is there in your room and where is it? Do you share it with anyone? What do you usually do in your bedroom?)
3.    Reši nalogo My bedroom na https://learningapps.org/. Lahko jo večkrat rešiš, da utrdiš svoje znanje.

Četrtek in petek:
1.    Razdeljeni boste v 2 skupini. Z vsako skupino se bom povezala preko Zooma, da ustno preverim (to ni ocenejvanje), kako vam gre. Sledite eAsistentu za dan in uro srečanja. Preverjala bom besedišče za ‘My Day’, ‘Free time’ in vprašanja v present simplu.
2.    Na dan, ko nisi na vrsti za preverjanje, preberi zgodbo ‘Finn, the giant’ v U na str. 86 in reši nal. 1-3. Nal. 1 in 2 naredi ustno; nal. 3 pa v celoti reši in prepiši v zvezek. S to nalogo uriš bralno razumevanje.
3.    **Dodatna aktivnost (po želji): Napiši 5-8 vprašanj, s katerimi bi preveril/a razumevanje besedila, in jih objavi v kanalu našega razreda v eAsistentu.

6.B

Torek:
1.       Najprej preveri rešitve za naloge iz delovnega zvezka iz prejšnjega tedna na tej povezavi: https://www.mladinska.com/_files/32468/ProjectWB1_resitve.pdf
2.       Ponovi besedišče o prostočasnih dejavnostih iz prejšnjega tedna. Reši sledeče vaje:
U str. 44/2: V zvezek napiši, katere slike se ujemajo s posameznim opisom.
U str. 45/8a,b: Pri poslušanju vaje 8a si v učbeniku s svinčnikom označi, kaj otroci počnejo in česa ne počnejo, nato pa v zvezek reši vajo 8b.
Posnetke za obe vaji poišči na sledeči povezavi:
https://elt.oup.com/student/project/level1/unit04/audio?cc=si&selLanguag...
 
Sreda:
1.       V DZ reši sledeče vaje: str. 38/1,2, str. 39/6.
2.       V zvezek napiši manjši naslov MICKEY, MILLIE AND MUT. Odpri U na str. 46 in prisluhni posnetku stripa, ki ga najdeš na tej povezavi: https://elt.oup.com/student/project/level1/unit04/audio?cc=si&selLanguag...
Ustno reši vajo 1a. Nato v zvezek prepiši povedi iz vaje 2 na str. 47 in označi, če trditve držijo, ne držijo ali o tem ni podatka.
 
Četrtek:
1.       V zvezek reši sledeče vaje:
U str. 47/3b: V zvezek napiši cele povedi.
U str. 47/5: V zvezek napiši vprašanja in odgovore. Pri tej vaji se 3. primer nanaša na deklico iz stripa May day (U str. 42), zadnji primer pa na strip v U str. 46.               
U str. 50/1a, 1b: Pri obeh vajah v zvezek napiši cele povedi. Pri vaji 1b moraš napisati nikalne povedi.
             
Petek:
1.       V zvezek reši še sledeče vaje iz U str. 50:
vaja 2
vaja 3
vaja 4a: Za lažje reševanje te vaje si tabelo najprej prepiši v zvezek. Posnetek poišči na tej povezavi:
https://elt.oup.com/student/project/level1/unit04/audio?cc=si&selLanguag...
vaja 4b: V zvezek prepiši besedilo in nato vajo reši.
2.       *Če želiš, lahko rešiš tudi vajo 4c na isti strani.

3. TEDEN: 30. 3.- 3. 4. 2020


6. A

Ponedeljek:

1.    Ponovi vprašanja v present simplu in naredi nalogo Present Simple - Correct or Wrong v https://learningapps.org/
2.    U; str. 52.
Nal.1a. ponovi besede, ki jih slišiš na posnetku, in ustno reši nal. 1b: https://elt.oup.com/student/project/level1/unit05/audio?cc=si&selLanguag...
Nal. 2. a: Preberi besedilo in postavi 3 vprašanja odprtega tipa (Wh- vprašanja). Zapiši jih v zvezek. Nal. 2. b naredi ustno.


Torek:

1.    Prepiši snov, ki jo najdeš na povezavi in si poskušaj zapomniti čim več novih besed:
https://docs.google.com/document/d/1yv_UB9NU8Vo34EPR6Iba89oS7h4ZV8-4oGTw...
2.    DZ, str, 42/nal. 1, 2 
3.    Rešitve preveri sam/a: https://www.mladinska.com/_files/32468/ProjectWB1_resitve.pdf
 

Četrtek:

1.    V zvezek napiši naslov PREPOSITIONS in prepiši ter preriši točko 3a v U/str. 52. Dodaj besede: above, below, by, in the middle of in jih prevedi
2.    Reši naloge v DZ, str. 42-43/3, 5, 6, 7
3.    Rešitve: https://www.mladinska.com/_files/32468/ProjectWB1_resitve.pdf

Petek:

1.    Utrjuj predloge in v zvezek reši nal. 3b, 4a iz U/str. 53. Piši v povedih.
2.    Na glas vadi odgovore na vprašanja, kakor da bi šlo za ocenjevanje znanja:
What’s your room like? What furniture is there in your room and where is it? (It’s big, new… I’ve got a bed. The bed is next to the desk...).)
Do you share it with anyone?
What do you usually do in your bedroom?

6. B


Torek:
1.    Najprej preveri rešitve za naloge iz prejšnjega tedna. Rešitve vaj v delovnem zvezku najdeš na tej povezavi: https://www.mladinska.com/_files/32469/ProjectWB2_resitve.pdf  
Rešitve vaj iz učbenika pa najdeš tukaj: 
https://docs.google.com/document/d/15NFQIDM8Xn5pB8dIn0M6KmgdrfDC8bDN9xAO...

Če želiš, mi lahko na e-mail tjasa.rotar-komel@guest.arnes.si pošlješ vajo iz U str.45/5b, da ti jo pregledam.
2.    S pomočjo zapiskov ponovi trdilno, nikalno in vprašalno obliko sedanjika Present simple. V DZ reši sledeče vaje: str. 34/2, str. 35/3, str. 37/6 in str. 41/4. Rešitve preveri na povezavi iz prve točke.

Sreda:
1.    Danes bomo obravnavali prostočasne aktivnosti. Odpri U na str. 44 in na spodnji povezavi poišči posnetek vaje 1a: https://elt.oup.com/student/project/level1/unit04/audio?cc=si&selLanguag...
Poslušaj besede in jih ponavljaj za posnetkom. Naredi še slušno vajo 1b, ki jo poiščeš na isti povezavi kot pri prejšnji vaji.  
2.    Prepiši ppt Free time activities, ki ga najdeš na povezavi:
https://drive.google.com/file/d/1BK0zET5B8Vno6KY0aQqf0ZNXQEyMLKNI/view?u...
Če katere izmed besed ne razumeš, poišči prevod v spletnem slovarju Pons: https://sl.pons.com/prevod
Reši vaje v DZ, str. 36/1,2,3. Rešitve preveri na povezavi: https://www.mladinska.com/_files/32469/ProjectWB2_resitve.pdf
 
Četrtek in petek:
Tokrat bo naloga le ena, vendar boš z njo pokazal/a svoje dosedanje znanje. Napisati moraš pisni sestavek v Wordu in mi ga poslati v pregled na tjasa.rotar-komel@guest.arnes.si. Navodila za sestavek si preberi tukaj: 
 https://docs.google.com/document/d/11pcZqN0oxtrZCr6-4QvghLQefgo83J5ovfYO...
Rok za oddajo je 6. 4. 2020, sestavek pa mi lahko pošlješ tudi prej.

 

2. TEDEN: od 23. 3. do 27. 3. 2020

 

Pozdravljeni, učenci. Upamo, da ste vsi v redu in da pridno delate za šolo. Ker se zavedamo, da je težko slediti tovrstnemu načinu dela, vam sporočamo, da se vam ni potrebno preveč obremenjevati, če vam ne uspe vsega narediti. Potrudite se, da za vsako snov naredite, kolikor le morete, da boste na tekočem. Predvsem se potrudite, da naredite vse naloge v U in DZ. Srečno!

Navodila za oba razreda:

Najprej preveri rešitve v DZ na povezavi: rešitve DZ

Navodila za 6. a:

ponedeljek

  1. Ponovi, kako tvorimo trdilno in nikalno obliko časa present simple. Pomagaj si z zapiski v zvezku, U in DZ.

  2. Preveri svoje znanje na povezavi: vaja PrS

  3. Ponovi besedišče pod naslovom Daily Routine. Najprej preberi ustrezne fraze v zvezku, nato preberi še besedilo My Day v U na str. 42, da osvežiš in utrdiš svoje znanje.

  4. Reši nalogo Emma’s Daily Routine na povezavi (navodila za dostop, geslo in uporabniško ime dobiš, tako da mi ti ali starši pošljete prošnjo na mail tamara.klanjscek-savli@guest.arnes.si )

 

torek

Na koncu DZ, kjer imaš razlago, ponovno preglej, kako tvorimo vprašanja v času present simple.

Svoje znanje utrdi z nalogami v DZ, na str. 39, 41/nal. 4 in v U na str. 47/ nal. 3b, in 5.

Če si te naloge že naredil/a, pa reši nalogi na povezavi: vaja_vprašanja

četrtek in petek

Tokrat bo naloga le ena, vendar boš tukaj pokazal/a svoje znanje. Napisati moraš sestavek v Wordu in mi ga poslati v pregled na tamara.klanjscek-savli@guest.arnes.si

Navodila za sestavek


SPOROČILO ZA UČENCE 6.a:

Naslednji teden se bomo dobili ‘online’, da preverim, kako vam kaj gre. V ta namen, mi, prosim, pošlji tvoj email naslov (lahko tudi email naslov staršev ali tvojo telefonsko številko, če nimaš svojega naslova), kamor ti bom poslala povezavo za srečanje v živo in navodila za delo. Piši na tamara.klanjscek-savli@guest.arnes.si

Navodila za 6.b

torek:

  1. Ponovi besedišče pod naslovom Daily Routines. Najprej preberi ustrezne fraze v zvezku, nato preberi še besedilo My Day v U na str. 42, da osvežiš in utrdiš svoje znanje. V kolikor še nisi, dokončaj delovni list o dnevni rutini, ki ste ga dobili v šoli.
  2. Reši nalogo Emma’s Daily Routine na povezavi (navodila za dostop, geslo in uporabniško ime za nadaljnje delo na tej aplikaciji dobiš, tako da mi ti ali starši pošljete prošnjo na mail tjasa.rotar-komel@guest.arnes.si. )

 

sreda:

  1. V zvezek napiši naslov The Present Simple in prepiši prve 4 drsnice iz priloženega ppt-ja. Reši tudi vajo na 4. drsnici. Navodila za reševanje te vaje so na drsnici.
  2. V delovnem zvezku na str. 36 reši vajo 4.

 

četrtek

  1. Ponovi trdilno obliko novega glagolskega časa. Nadaljuj s prepisovanjem snovi na ppt-ju The Present Simple. Prepiši 5. drsnico (Nikalna oblika).
  2. V zvezek reši vajo 5a in 5b iz učbenika na str. 43.

 

petek:

  1. Ponovi nikalno obliko novega glagolskega časa, tako da v zvezek rešiš vajo 5b iz učbenika na str. 45.
  2. Prepiši še zadnji dve drsnici iz ppt-ja The Present simple (Vprašalna oblika).
  3. V delovnem zvezku reši vaji 3 in 4 na str. 39.

 

SPOROČILO ZA UČENCE 6. b:

Prosim, če mi lahko pošljete svoj e-mail naslov (lahko tudi e-mail naslov staršev), da vam bom lahko sporočila, kako bomo nadaljevali z delom v prihodnje. Pišite mi na tjasa.rotar-komel@guest.arnes.si. Smo na vezi. Ostanite zdravi.

 

TEDEN 1: od 16. 3. do 20. 3. 2020

DELOVNI ZVEZEK
1.    Na koncu DZ poišči razdelek Revision (preveri stran; v DZ učiteljic ja na straneh 62-63) in reši vse naloge od 1 do vključno 8.
2.    Poišči razdelek Extra (str. 65-66) in reši vse naloge od 1 do vključno 5.
3.    Pri razdelku Extra reši še naloge pod naslovom Unit 1, Unit 2, Unit 3 in Unit 4. (str. 68-71).
Ne pozabi, da se zaradi različnih ponatisov strani v tvojem DZ verjetno ne ujemajo s stranmi, ki so navedene v teh navodilih.

Šolski utrip

Šolska TV

Šola eTwining

Smo člani najbolj živahne izobraževalne skupnosti v Evropi.

Preberi več

Logotip - SIO Logotip - Arnes Logotip - Republika Slovenija Logotip - EU Logotip - eTwinning School Logotip - Erasmus Logotip - Občina Brda Logotip - Brda Logotip - UNESCO Logotip - Društvo Radi pišemo z roko Logotip - Fit International
Centralna šola
Osnovna šola Alojza Gradnika Dobrovo
Trg 25. maja 9
5212 Dobrovo
Vrtec Dobrovo
Trg 25. maja 9
5212 Dobrovo
fax: 05 398 80 03
Podružnična šola
Kojsko 69
5211 Kojsko
fax: 05 304 15 30